skolfotto idag då ..

Idag ska man ha skolfotto då .. -.- Kommer se hemsk ut !! Men men , ska kanske ta ett kort med Issa , asså typ istället för självkort eller vafan det heter :d Hoppas man får ;) Men efter skolan ska jag va med Issa och typ två andra ;) Hehe . Sen imorgon ska jag typ va med Linda & Issa på dagen och på kvällen ska jag och Issa va med på Emma (våran lillasysers) & hennes bästis "kalas" typ . Kul / Tråkigt ? Vi får se ;D & på söndag är det match sen efter den typ vara med Issa ..hihi & jag tror att Linda ska vara med då också  :) Ja det var iaf min helg.. Men vi hörs senare ! /' e
 
 
 
 ser ut som ett mongo -.- blääää?!
linne - gina
kofta - gina
jeans - någon affär i tallin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0